Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за Първа степен на перка на радиатор!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за Първа степен на перка на радиатор!

    Здравейте,искам да попитам знае ли някой какво трябва да сменя,защото при диагностика Първа скорост на перката на водния радиатор не се включва,а работи само Втора скорост,предполагам е някакъв датчик който отчита,бихте ли ми помогнали?

  • #2
    Първоначално публикувано от seagal Покажи съобщение
    Здравейте,искам да попитам знае ли някой какво трябва да сменя,защото при диагностика Първа скорост на перката на водния радиатор не се включва,а работи само Втора скорост,предполагам е някакъв датчик който отчита,бихте ли ми помогнали?
    Има едни съпротивления отзад на "кожуха" на перката, тата наречетия реостат на първа степен. На крачета е. Примери го, защото вероятно е изгорял. Сменяш го и си готов.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Благодаря колега,днес поръчах нов реостат,утре го сменям,из темите тук направо се обърках,едни пишат за подобен проблем датчик на термостата,реле в купето,датчик някъде зад жабката и т.н.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от seagal Покажи съобщение
        Благодаря колега,днес поръчах нов реостат,утре го сменям,из темите тук направо се обърках,едни пишат за подобен проблем датчик на термостата,реле в купето,датчик някъде зад жабката и т.н.
        Щом си правил тест на степените на вентилатора през диатностиката и си установил, че първа не работи, 99% вероятно е това, което каза Myato. А и лесно можеш да го потвърдиш на 100%. Вържи на мястото на въпросното съпротивление един проводник (шунтирай го) и ако тогава при тест на първа степен вентилаторът развърти със скоростта на втора, 101% проблемът е в изгорял споменатия резистор.

        ---------- Post added at 00:58 ---------- Previous post was at 00:53 ----------

        Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
        Има едни съпротивления отзад на "кожуха" на перката, тата наречетия реостат на първа степен. На крачета е. Примери го, защото вероятно е изгорял. Сменяш го и си готов.
        Докторе, "реостат" е прието да се казва на съпротивление (най-често - жично), чиято стойност може да се променя.

        В случая - това е просто резистор.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Щом си правил тест на степените на вентилатора през диатностиката и си установил, че първа не работи, 99% вероятно е това, което каза Myato. А и лесно можеш да го потвърдиш на 100%. Вържи на мястото на въпросното съпротивление един проводник (шунтирай го) и ако тогава при тест на първа степен вентилаторът развърти със скоростта на втора, 101% проблемът е в изгорял споменатия резистор.

          ---------- Post added at 00:58 ---------- Previous post was at 00:53 ----------



          Докторе, "реостат" е прието да се казва на съпротивление (най-често - жично), чиято стойност може да се променя.

          В случая - това е просто резистор.
          Аз съм написал, че е съпротивление, но тук обикновенно са говори за него като за "реостат", каквото не е.
          Преди да стана доктор, след завършване на средно образование и до влизане в казармата работих по специалността си от УПК-то, която е "шофьор-монтьор в градския електротранспорт".
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
            Аз съм написал, че е съпротивление, но тук обикновенно са говори за него като за "реостат", каквото не е.
            Преди да стана доктор, след завършване на средно образование и до влизане в казармата работих по специалността си от УПК-то, която е "шофьор-монтьор в градския електротранспорт".
            Аз отдавна високо ценя техническите ти способности, защото такива са рядкост за хора с твоята професия.

            Направих забележката по-скоро за да обърна внимание на другите колеги, които не използват точното наименование.



            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Аз отдавна високо ценя техническите ти способности, защото такива са рядкост за хора с твоята професия.

              Направих забележката по-скоро за да обърна внимание на другите колеги, които не използват точното наименование.

              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment

              Working...
              X